Obchodné podmienky
Údaje o prevádzkovateľovi www.madoli.sk, ďalej len "predávajúci".
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") sú vydané:Dominika Lipovská - MADOLI
IČO : 52667197
DIČ: 1126014252
so sídlom: Záhumenice 760/67, Jarok 95148
zapísané v ŽR Okresného úradu Nitra, č. 430-56550
KONTAKTNÉ ÚDAJE:
Email: info@madoli.sk
Tel. číslo: 0948115396
- Kupujúcim
je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom
kontaktuje predávajúceho za účelom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka(ďalej
len "kupujúci").
- Kupujúcim
je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá kontaktuje predávajúceho
s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá
zaradený v ponuke, za účelom kúpy tohto tovaru.
- Používaním
webovej stránky internetového obchodu predávajúceho a potvrdením
objednávky kupujúci súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami.
- Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
1. Objednávka
- Tovar môže kupujúci objednávať prostredníctvom nákupného košíka na webovej stránke predávajúceho, telefonicky alebo mailom.
- Potvrdením a odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať tovar a zaplatiť zaň vopred danú cenu.
- Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno, priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, tel. kontakt, mailovú adresu, názov tovaru a počet kusov. Objednávka fyzickej/právnickej osoby musí obsahovať aj IČO, DIČ, IČ DPH (objednávka prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
- Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín (v pracovné dni) mailom a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru. Všetky potvrdené objednávky predávajúcim sú záväzné.
- Predávajúci sa zaväzuje dodať správny tovar a jeho množstvo v dohodnutej cene podľa objednávky.
- Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho bez poplatku a udania dôvodu možné len do 24 hodín od odoslania objednávky. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky telefonicky alebo mailom. V prípade, že už bola suma za objednávku uhradená, predávajúci je povinný zaslať peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
- Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, ak nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu za tovar v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo navrhne iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).
- Odoslaním objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že bol oboznámený s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Odoslaním objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
2. Ceny, platobné podmienky a doprava
- Cena tovaru je uvedená na stránke predávajúceho. Ceny môžu podliehať zmenám. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien na základe zmeny cien u výrobcov a dodávateľov. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri potvrdení objednávky.
- Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v internetovom obchode. Predávajúci nie je platcom DPH.
- K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie, prípadne cena dobierky.
- Spôsob dopravy si kupujúci volí sám pri vytváraní objednávky v internetovom obchode predávajúceho alebo pri inom spôsobe komunikácie s predávajúcim.
- S výškou nákladov na dopravu bude kupujúci oboznámený vždy pri overovaní objednávky.
3. Dodacie podmienky
- Dodacie lehoty sa pri rôznych druhoch tovarov líšia v závislosti od dostupnosti daného tovaru. Termín dodania alebo odberu tovaru bude kupujúcemu vždy oznámený pri overovaní jeho objednávky.
- Termín dodávky tovaru je vo všeobecnosti od 3 dní do 21 dní od dátumu overenia objednávky kupujúceho.
- V prípade, že objednaný tovar nie je možné dodať v uvedenom termíne, bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti bezodkladne informovať spolu s informáciou o náhradnom termíne dodania.
4. Preberanie tovaru
- Kupujúci sa zaväzuje prebrať tovar v dohodnutom termíne a na adrese, ktorá bola uvedená pri objednávke.
- Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť a kompletnosť zásielky. V prípade, že zásielka je viditeľne porušená a zničená kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky bezodkladne kontaktovať predávajúceho a s dopravnou spoločnosťou ihneď spísať " Zápis o škode na zásielke " Akékoľvek neskoršie reklamácie o znehodnotení a porušení zásielky nebudú akceptované.
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až uhradením plnej ceny tovaru a ďalších finančných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho.
- Predávajúci má právo požadovať splnenie záväzkov, hlavne uhradenie ceny za tovar a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru ešte neprešlo na kupujúceho.
- Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho vtedy, keď kupujúci alebo jeho splnomocnenec tovar prevzal.
5. Odstúpenie od zmluvy
Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje k identifikácii tovaru a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na adresu predávajúceho.
1. Tovar na vrátenie musí byť:
a) nepoužívaný a bez poškodenia
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, ...),
c) vrátený spolu s dokladom o kúpe tovaru
2. Tovar sa nevracia na dobierku, takto doručený tovar nebude prijatý a vráti sa späť.
3. Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 5.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
- a) najskôr kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od kúpnej zmluvy, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy tovaru a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí,
- b) zaslať tovar naspäť na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a vhodne ho zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k polepeniu, rozbitiu, popísaniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci nie je zodpovedný za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy),
- c) uhradiť všetky výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie tovaru...).
4. Po splnení všetkých podmienok podľa bodov 5.1 až 5.4 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je predávajúci povinný:
- a) tovar prevziať naspäť,
- b) kupujúcemu vrátiť celú sumu za zaplatený tovar, okrem poplatkov za dopravu, v lehote najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
5. V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 5.1 až 5.4 týchto Obchodných podmienok predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.
6. Kupujúci nemôže odstúpiť od vybavenej kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku v prípade, že sa jedná o vybavenú objednávku a tovar bol vyhotovený priamo pre kupujúceho podľa jeho osobných preferencií a vzhľadom na jeho vlastnosti ho nemožno vrátiť.
6. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽMI
1. Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: kvety@madoli.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len "Subjekt") podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o alternatívnom riešení sporov").
9.2. Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochranaspotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-rieseniaspotrebitelskych-sporov-1.
9.3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
9.4. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK .
Záverečné informácieOrgán dozoru :
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
P.O. Box 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 037/7720 001, 037/7720 034
fax č.: 037/ 7720 024
Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.
V Jarku, dňa 20.9. 2024